.

.

woensdag 24 september 2014

Sfeertje

Zomaar weer even wat foto's... Het begint weer te kriebelen om in huis bezig te zijn, maar met een kleintje van 8 maanden heb ik er niet altijd de tijd voor.
Maar van het weekend gaan we weer verder met wat klussen die we nog af moeten maken, boven moet de buitenkant van Daan zijn kamertje nog gewit worden, dat staat nog steeds in de grondverf. En als dat klaar is wil ik graag al het houtwerk boven weer opnieuw witten. Want dat steekt anders wel heel erg af met zijn kamertje.

Ook heb ik nog steeds een pot palladio verf staan, daar wil ik graag de keuken mee doen. En waarschijnlijk moet heel de woonkamer eraan geloven ;-)
























Trouwens ik heb deze potten te koop staan op marktplaats, zie de link


http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/woonaccessoires-overige/m851342708-stoere-potten-hoffz-sfeertje.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik ga hier geen verkoop blog van maken hoor ;-) Maar misschien kan ik er iemand gelukkig mee maken.



Ik ga proberen om wat vaker te bloggen, ik lees overigens wel alle nieuwe posten! Ik wil niks missen ;-)


En ja ook nog even een fotootje van mijn trots





Voor iedereen nog een fijne week!

18 opmerkingen:

  1. Met zo'n kleintje heb je je handen vol inderdaad en dan staat het klussen op een laag pitje. Wat een ontzettend leuk kereltje! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en 8 maanden...het gaat snel hé? Ik moest in het begin ook erg wennen aan 'klussen' met een kleintje erbij.
    Gelukkig heb ik mezelf er nooit van weerhouden en doe ik alles nog steeds grotendeels tijdens haar middagdutje!

    Succes met klussen

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben nog klusplannen genoeg lees ik. En wat een schatje is je zoontje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoer mannetje is het al, je zult best wel druk zijn met hem.
    Je huis ziet er weer sfeervol uit.

    Lieveg roet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem19:14

    Wat een vrolijk manneke! Tja, met kinderen heb je andere prioriteiten. Het ritme komt vanzelf weer om te bloggen en anders...zo'n binkje gaat toch altijd voor! Succes met de verkoop en met het klusweekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje zeg! heerlijk koppie:))
    kijk ik op mp bij je kruiken, wonen we in het zelfde dorp, woehahahahahahaha!!! lachen zeg.
    je hebt al lekker veel biedingen, dat wordt m wel voor je;-)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan best geloven met zo'n lieverd dat je je handen vol hebt..
    prachtige kruiken succes met de verkoop ene...leuk dat je weer
    gaat bloggen !
    héél fijne avond nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi mannetje, succes met de verkoop.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kleine deugeniet. Op die leeftijd spoken ze van alles uit ...
    Ik dacht direct , wauw , mooie kruiken , en zie daarna dat ze te koop zijn .
    Veel succes .
    Groetjes christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontezettende leuke foto van de kleine man, heel leuk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk mannetje zo wijs al. En die potten ik heb ze hier ook staan in verschillende maten. Dat gaat zeker lukken de verkoop.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me goed voorstellen dat je even wat andere dingen te doen hebt. Wat gaat de tijd hard, 8 maanden alweer! En wat een leuk ventje! Leuke potten heb je te koop staan! Die ben je denk ik zo kwijt :-)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vrolijk mannetje! En ja, als ze klein zijn heb je je handen er vol aan. Geniet er maar lekker van want voor je het weet zijn ze groot:-)

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje !!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk ventje!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Fleur,

    dank je wel voor je felicitaties .. leuk dat je mijn blog een bezoekje bracht.
    En wat is Daan een knappe jongen, prachtige foto en heel fotogeniek !

    Ik zie bij jou ook al van die leuke takken, ben normaal niet van de kleur
    maar deze takken zijn wel heel subtiel en sfeervol vind ik.

    Fijne week verder, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk ventje! Geniet daar vooral lekker van! Mooie potten ook zeg.

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Maar goed dat je reageert op mijn blog want jouw blog was ik nog niet tegengekomen...
    Wat een leuk zoontje heb je!

    Je hebt ook een mooi blog ...ik ga je ook volgen :))

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen